Še do brezplačne dostave

Cene, plačilo, vračilo, dostava

Cene in ponudba artiklov

Spletna cena velja za vse, ki opravijo nakup preko spletne trgovine www.kristaldoo.si. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej Načini plačila).

Vse cene v spletni trgovini so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Točna vrednost DDV bo prikazana na računu ob dostavi blaga. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.kristaldoo.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji. V ceno izdelka ni vštet strošek dostave, ta se v primeru dostave po pošti izpiše v spletni košarici ob oddaji naročila in znaša 3,99 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila.

Ponudnik je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.  Čeprav se ponudnik trudi zagotavljati točne in ažurne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali se spremeni v času obdelave naročila. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo ponudnik:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo. 

Akcije in ponudbe

Popusti se med seboj ne seštevajo. V kolikor so izdelki na spletni strani že v akciji oz. je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.

Ponudnik si pridržuje pravico do umika izdelkov iz ponudbe brez predhodne najave.

Načini plačila

Kupec poravna kupnino na enega od spodaj navedenih načinov, kar označi tudi v obrazcu pred oddajo naročila: 

  • Plačilo s plačilnimi karticami preko sistema Bankart (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Karanta): Funkcionalnosti Bankart (3D Secure System) načina plačila. Ob izboru tega načina plačila bo uporabnik ob uspešno zaključenem nakupu preusmerjen na spletno stran Bankart, kjer varno vpiše podatke svoje kreditne kartice. Po zaključenem vnosu kartičnih podatkov oz. po zaključenem plačilu bo uporabnik ponovno preusmerjen na spletno trgovino, kjer se tudi izpiše sporočilo o statusu transakcije (uspešno ali napaka). 

 

  • Plačilo po predračunu:
    Če kupec odda naročilo z izbiro plačila ''Plačilo po predračunu'', velja kot predračun potrditveno obvestilo oziroma izpis naročila, ki ga kupec prejme po elektronski pošti ob uspešni oddaji naročila. Ko je plačilo razvidno na računu ponudnika, ta naročilo obdela do konca in poskrbi za dostavo oziroma prevzem blaga.
  • Plačilo po povzetju:
    Kupec poravna kupnino dostavljalcu (v nadaljevanju Pošta Slovenije) ob prevzemu blaga. Pri izbranem načinu plačila je poleg stroška dostave 3,99 EUR vračunana še poštna provizija za poslovanje z gotovino v višini 1,15 EUR. Skupni strošek dostave s plačilom po povzetju torej znaša 5,14 EUR.
  • Plačilo ob osebnem prevzemu v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. z gotovino ali plačilnimi karticami:
    Kupec poravna vrednost naročenega blaga ob prevzemu blaga v izbrani prodajalni. Prodajno mesto kupec izbere v procesu oddaje naročila v koraku izbora načina dostave. V tem primeru kupcu stroški dostave niso zaračunani.

Naročilo z obveznostjo plačila

Kupec se v trenutku, ko odda naročilo, strinja s plačilom. Odposlano naročilo velja kot naročilo z obveznostjo plačila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobavni rok 1 - 3 delovne dni, oziroma do 7 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti ali kontaktni številki, ki je bila navedena v obrazcu ob oddaji naročila.

Sklepanje pogodb na daljavo

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. 

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika (Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče ali na e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si). Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga po pošti (na naslov Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče) ali na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si, blago pa vrniti na naslov ponudnika v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. Podjetje Kristal d.o.o. Renče ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. V primeru dostave na stroške ponudnika je kupec dolžan vrniti stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, zaračunan po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec sam.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložiti je potrebno še kopijo računa in obrazec za Odstop od pogodbe, ki ga najdete TUKAJ.

Podjetje Kristal d.o.o. Renče bo vračilo vplačil izvedlo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Koriščeni darilni bon ponudnik vrne v obliki dobropisa.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot (neuradno prečiščeno besedilo). 

Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (glej Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka).

Reklamacija storitev

V primeru, da uporabnik prejme napačen izdelek ali izdelek, za katerega smatra, da ni nov, ga lahko vrne, ponudnik pa bo zagotovil nov izdelek ali vrnil kupnino. V takšnem primeru je uporabnik dolžan predhodno obvestiti ponudnika na spletnatrgovina@kristaldoo.si

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

Če uporabnik ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, naj obvesti ponudnika na tel. številko 05 33 51 554 ali preko elektronske pošte spletnatrgovina@kristaldoo.si. Pošiljko (embalažo in vsebino) naj uporabnik odnese na pošto, ki je paket dostavila v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil. Na pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpiše tudi uporabnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijo lahko kupec uveljavi z garancijskim listom in s predložitvijo računa. Kupec stroške dostave reklamiranega izdelka krije sam. Ponudnik ali proizvajalec (oz. njegov pooblaščeni servis) je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo oz. v 45-ih dneh v primeru podaljšanega roka, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju. Trgovec nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot.

Stvarne napake

Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki pisno obvesti ponudnika. Uporabnik, ki ima lastnost kupca, mora to storiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, uporabnik, ki nima lastnost potrošnika pa v osmih dneh, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila   prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Nakup prek spletne trgovine omogoča zgolj dostavo znotraj države, kjer ima podjetje sedež (Republika Slovenija), kupec lahko opravi nakup na naslov v tej državi, ponudnik pa v tujino ne dostavlja. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil oziroma pripravil za prevzem v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Dostava po pošti

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (www.posta.si).

Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov, in sicer na naslov, ki ga je kupec vpisal ob oddaji naročila. Če kupca v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in informacijami kje in kdaj lahko kupec prevzame paket.

Stroški dostave so vključeni v vrednost naročila in znašajo 3,99 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila. Pri plačilu po povzetju je poleg stroška dostave 3,99 EUR vračunana še poštna provizija za poslovanje z gotovino v višini 1,15 EUR. Skupni strošek dostave s plačilom po povzetju torej znaša 5,14 EUR. 
Pri nakupu nad 80,00 EUR je dostava brezplačna.

Ponudnik si za učinkovitejše izvajanje storitve pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.
Omenjeni pogoji veljajo samo za dostave znotraj Slovenije.

Osebni prevzem v eni od izbranih prodajalnah podjetja Kristal d.o.o.

Če kupec pri oddaji naročila označi »Osebni prevzem« in izbere prevzemno lokacijo, prodajalec v dogovorjenem roku pripravi naročeno blago za prevzem v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, je kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefonske številke.

Urnike in naslove posameznih prodajaln Kristal za prevzem blaga najdete TUKAJ.

 

 

 

© Kristal. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani Kristal poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežij.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb "POTRJUJEM". Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Kristal
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.