Cene, plačilo, vračilo in dostava

Cene in ponudba artiklov

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Točna vrednost DDV bo prikazana na računu ob dostavi blaga. V ceno izdelka ni vštet strošek dostave, ta se v primeru dostave po pošti izpiše v spletni košarici ob oddaji naročila in znaša 3,90 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila.

Prodajalec je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Čeprav se ponudnik trudi zagotavljati točne in ažurne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali se spremeni v času obdelave naročila. V tem primeru ponudnik omogoči kupcu odstop od nakupa.

 

 

Akcije in ponudbe

Splošna in akcijska ponudba izdelkov, ter cene le-teh v spletni trgovini veljajo do preklica ali razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do umika izdelkov iz ponudbe brez prehodne najave.

 

 

Načini plačila

Kupec poravna kupnino na enega od spodaj navedenih načinov, kar označi tudi v obrazcu pred oddajo naročila: 

 

Plačilo ob prevzemu oziroma plačilo po povzetju:

Kupec poravna kupnino dostavljalcu z gotovino ob prevzemu blaga. Pošta Slovenije za vsako plačilo obračuna še provizijo za poslovanje z gotovino v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05 EUR. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in jih je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije.

 

Plačilo po predračunu:

Če kupec odda naročilo, kjer označi ''Plačilo po predračunu'', velja kot predračun potrditveno obvestilo oziroma izpis naročila, ki ga kupec prejme po elektronski pošti ob uspešni oddaji naročila. Ko je plačilo razvidno na računu ponudnika, ta naročilo obdela do konca in poskrbi za dostavo oziroma prevzem blaga.

 

Plačilo ob prevzemu v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. z gotovino ali plačilnimi karticami

 

 

Naročilo z obveznostjo plačila

Kupec se v trenutku, ko odda naročilo, strinja s plačilom. Odposlano naročilo velja kot naročilo z obveznostjo plačila.

 

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobavni rok 1 - 3 delovne dneve, oziroma do 7 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti, ki je bila navedena v obrazcu ob oddaji naročila.

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga po pošti (na naslov Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče) ali na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si, blago pa vrniti na naslov ponudnika v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. Podjetje Kristal d.o.o. Renče ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. V primeru dostave na naše stroške je kupec dolžan vrniti stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Priložiti je potrebno še kopijo računa in obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete TUKAJ.

Podjetje Kristal d.o.o. Renče bo vračilo vplačil izvedlo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.

 

 

Sklepanje pogodb na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika (Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče ali na e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si). Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €.

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

 

Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

•             artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

•             artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

•             artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

•             je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil oziroma pripravil za prevzem v dogovorjenem roku.

 

Dostava po pošti

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (www.posta.si).

Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov, in sicer na naslov, ki ga je kupec vpisal ob oddaji naročila. Če kupca v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in informacijami kje in kdaj lahko kupec prevzame paket.

Stroški dostave so vključeni v vrednost naročila in znašajo 3,90 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila. Strošek dostave se izpiše tudi v spletni košarici, ob oddaji naročila. Pri nakupu nad 100 EUR je dostava brezplačna.

Pošta Slovenije za vsako plačilo po povzetju obračuna še provizijo za poslovanje z gotovino v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05€. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in jih je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije.

Ponudnik si za učinkovitejše izvajanje storitve pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

 

Pogoji veljajo samo za kupce iz Slovenije.

 

Osebni prevzem v eni od izbranih prodajalnah podjetja Kristal d.o.o.

Če je kupec pri oddaji naročila označil ''Prevzem v naši prodajalni'' in izbral prevzemno lokacijo, prodajalec v dogovorjenem roku pripravi naročeno blago za prevzem v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, je kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefonske številke.

Urnike in naslove posameznih prodajaln Kristal za prevzem blaga najdete TUKAJ.

 

 

Prevzem blaga

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas o tem takoj obvestite na tel. številko 05 33 51 554 ali preko elektonske pošte spletnatrgovina@kristaldoo.si  Pošiljko (embalažo in vsebino) pa odnesete na pošto, ki vam je paket dostavila. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, bomo na Pošto Slovenije podali zahtevek za odškodnino. Vam pa bomo artikel zamenjali.  

 

Več o splošnih pogojih poslovanja