- Plačilo po predračunu
Če kupec odda naročilo z izbiro plačila ''Plačilo po predračunu'', velja kot predračun potrditveno obvestilo oziroma izpis naročila, ki ga kupec prejme po elektronski pošti ob uspešni oddaji naročila. Ko je plačilo razvidno na računu ponudnika, ta naročilo obdela do konca in poskrbi za dostavo oziroma prevzem blaga. - Plačilo po povzetju
Kupec poravna kupnino dostavljalcu (v nadaljevanju Pošta Slovenije) ob prevzemu blaga. Pri izbranem načinu plačila je poleg stroška dostave 3,99 EUR vračunana še poštna provizija za poslovanje z gotovino v višini 1,15 EUR. Skupni strošek dostave s plačilom po povzetju torej znaša 5,14 EUR. - Plačilo ob osebnem prevzemu v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. z gotovino ali plačilnimi karticami
Kupec poravna vrednost naročenega blaga ob prevzemu blaga v izbrani prodajalni. Prodajno mesto kupec izbere v procesu oddaje naročila v koraku izbora načina dostave. V tem primeru kupcu stroški dostave niso zaračunani.
Postopek nakupa
Postopek nakupa poteka po naslednjih korakih:
1. Oddaja naročila
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej Uporabniki)
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje/odstranjevanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico (gumb z grafičnim prikazom košarice oziroma torbe v desnem zgornjem kotu spletne trgovine);
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna ter klik na gumb »Zaključi nakup« za prehod v naslednji korak, ki vodi k uspešno izvedenem računu;
- v kolikor ima kupec registriran uporabniški račun, v ustrezno vnosno polje vpiše e-poštni naslov in geslo ter potrdi prijavo v obstoječi uporabniški račun. V kolikor kupuje kot gost v ustrezno vnosno polje vpiše e-poštni naslov in klikne na gumb »Nadaljujte z nakupom«;
- vnos zahtevanih podatkov za izvršitev naročila in izvedbo dostave izdelka v ustrezna polja, pri čemer se registriranim uporabnikom podatki avtomatsko izpolnijo, ter po pregledu vnosov klik na gumb »Naprej«;
- izbor načina plačila;
- izbor načina dostave izdelka;
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave in načina plačila, če se ti obračunajo (po potrebi kupec spremeni podatke);
- vnos kode za popust (v kolikor jo uporabnik ima);
- vnos dodatnih navodil oz. opomb ob naročilu;
- potrditev Politike zasebnosti, kjer se kupec z oddajo naročila strinja z vsemi pogoji poslovanja in se zavezujete k plačilu (naročilo z obveznostjo plačila);
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa s klikom na gumb »Potrdi naročilo«.
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
2. Sprejem naročila
Ob uspešni oddaji naročila kupec od spletne trgovine Kristal po elektronski pošti prejme potrditveno obvestilo, da je bilo naročilo prejeto, in izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu.
Prav tako se ob uspešni oddaji naročila potrditveni tekst pojavi tudi na spletni strani. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega obvestila na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na telefonsko številko 05 33 51 554 ali spletnatrgovina@kristaldoo.si. Na iste kontakte nas lahko obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Uporabniku (kupcu) so v njegovem registriranem računu v spletni trgovini vedno dostopni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
3. Naročilo v izvedbi
Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko ali mu piše na njegov e-naslov.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
4. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago odpošlje oziroma pripravi za prevzem.
Naročilo z obveznostjo plačila
Kupec se v trenutku, ko odda naročilo, strinja s plačilom. Odposlano naročilo velja kot naročilo z obveznostjo plačila.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobavni rok 1 - 3 delovne dni, oziroma do 7 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti ali kontaktni številki, ki je bila navedena v obrazcu ob oddaji naročila.
Sklepanje pogodb na daljavo
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika (Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče ali na e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si). Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko kupec predloži na obrazcu, ki ga najde TUKAJ, ali poda drugačno nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko kupec sporoči na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si ali na poštni naslov Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče ali preko telefonske številke 05 33 51 554 / 041 410 311.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, zaračunan po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec sam. Podjetje Kristal d.o.o. Renče ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. V primeru dostave na stroške ponudnika je kupec dolžan vrniti stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Ponudnik v tem primeru vračila blaga lahko zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Priložiti je potrebno še kopijo računa in obrazec za Odstop od pogodbe, ki ga najde TUKAJ.
Podjetje Kristal d.o.o. Renče bo vračilo vplačil izvedlo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Koriščeni darilni bon ponudnik vrne v obliki dobropisa.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca pisno (na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si) ali ustno (preko telefonske številke 05 33 51 554 / 041 410 311), da ponudnik sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (glej Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka).
Reklamacija storitev
V primeru, da uporabnik prejme napačen izdelek ali izdelek, za katerega smatra, da ni nov, ga lahko vrne, ponudnik pa bo zagotovil nov izdelek ali vrnil kupnino. V takšnem primeru je uporabnik dolžan predhodno obvestiti ponudnika na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si ali preko telefonske številke 05 33 51 554 / 041 410 311.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
Če uporabnik ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, naj obvesti ponudnika na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si ali preko telefonske številke 05 33 51 554 / 041 410 311. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancijo lahko kupec uveljavi z garancijskim listom in s predložitvijo računa. Kupec stroške dostave reklamiranega izdelka krije sam. Ponudnik ali proizvajalec (oz. njegov pooblaščeni servis) je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju. Trgovec nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot.
Stvarne napake
Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki pisno obvesti ponudnika. Uporabnik, ki ima lastnost kupca, mora to storiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, uporabnik, ki nima lastnost potrošnika pa v osmih dneh, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava
Nakup prek spletne trgovine omogoča zgolj dostavo znotraj države, kjer ima podjetje sedež (Republika Slovenija), kupec lahko opravi nakup na naslov v tej državi, ponudnik pa v tujino ne dostavlja. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil oziroma pripravil za prevzem v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
Dostava po pošti
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (www.posta.si).
Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov, in sicer na naslov, ki ga je kupec vpisal ob oddaji naročila. Če kupca v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in informacijami kje in kdaj lahko kupec prevzame paket.
Stroški dostave so vključeni v vrednost naročila in znašajo 3,99 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila. Pri plačilu po povzetju je poleg stroška dostave 3,99 EUR vračunana še poštna provizija za poslovanje z gotovino v višini 1,15 EUR. Skupni strošek dostave s plačilom po povzetju torej znaša 5,14 EUR.
Pri nakupu nad 70,00 EUR je dostava brezplačna.
Ponudnik si za učinkovitejše izvajanje storitve pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.
Omenjeni pogoji veljajo samo za dostave znotraj Slovenije.
Osebni prevzem v eni od izbranih prodajalnah podjetja Kristal d.o.o.
Če kupec pri oddaji naročila označi »Osebni prevzem« in izbere prevzemno lokacijo, prodajalec v dogovorjenem roku pripravi naročeno blago za prevzem v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, je kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefonske številke.
Urnike in naslove posameznih prodajaln Kristal za prevzem blaga najdete TUKAJ.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Bankart d.o.o. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na v njegovi spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej Postopek nakupa).
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vzpostavljen ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem Kristal d.o.o. Renče lahko poveže preko telefonske številke 05 33 51 554 ali po elektronski pošti spletnatrgovina@kristaldoo.si in tako sporoči svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Kristal d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik v splošnih pogojih poslovanja objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) dostopno na:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.kristaldoo.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic.
Splošni pogoji poslovanja veljajo od dne 25. 10. 2024.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov.
Kristal d.o.o. Renče
Spletna trgovina