Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kristaldoo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočili GZS in v skladu z mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Www.kristaldoo.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče, ponudnik izdelkov za dom in gospodinjstvo (v nadaljevanju ponudnik).

ID za DDV: SI38919117 (smo zavezanec za DDV)

Matična številka: 5770793000

Registracija: podjetje vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Novi Gorici pod vložno številko 1-03114-00

Tel: 00386 (0)5 33 51 555

E-mail: kristaldoo@siol.net

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.kristaldoo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato priporočamo, da si le te preberete.

 

 

Dostopnost informacij

Podjetje Kristal d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Cene in ponudba artiklov

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Točna vrednost DDV bo prikazana na računu ob dostavi blaga. V ceno izdelka ni vštet strošek dostave, ta se v primeru dostave po pošti izpiše v spletni košarici ob oddaji naročila in znaša 3,90 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila.

Prodajalec je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Čeprav se ponudnik trudi zagotavljati točne in ažurne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali se spremeni v času obdelave naročila. V tem primeru ponudnik omogoči kupcu odstop od nakupa.

 

 

Akcije in ponudbe

Splošna in akcijska ponudba izdelkov, ter cene le-teh v spletni trgovini veljajo do preklica ali razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do umika izdelkov iz ponudbe brez predhodne najave.

 

 

Načini plačila

Kupec poravna kupnino na enega od spodaj navedenih načinov, kar označi tudi v obrazcu pred oddajo naročila: 

 

Plačilo ob prevzemu oziroma plačilo po povzetju:

Kupec poravna kupnino dostavljalcu z gotovino ob prevzemu blaga. Pošta Slovenije za vsako plačilo obračuna še provizijo za poslovanje z gotovino v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05 EUR. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in jih je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije.

 

Plačilo po predračunu:

Če kupec odda naročilo, kjer označi ''Plačilo po predračunu'', velja kot predračun potrditveno obvestilo oziroma izpis naročila, ki ga kupec prejme po elektronski pošti ob uspešni oddaji naročila. Ko je plačilo razvidno na računu ponudnika, ta naročilo obdela do konca in poskrbi za dostavo oziroma prevzem blaga.

 

Plačilo ob prevzemu v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. z gotovino ali plačilnimi karticami

 

 

Postopek nakupa

1. Oddaja naročila

Kupec doda izbrane izdelke v košarico s klikom na gumb V košarico (gumb z grafičnim prikazom košarice oziroma torbe na spletni predstavitvi izdelka). Izbrani izdelek ali več izdelkov si lahko kupec ogleda s klikom na košarico v desnem zgornjem kotu strani, s klikom na gumb ''Naroči'' pa nadaljuje z naročilom oziroma nakupom. Tu se lahko izbran izdelek odstrani, spremeni količino in spremlja znesek nakupa ter stroške dostave. V nadaljevanju kupec izpolni še kontaktne podatke, osebne podatke in podatke za dostavo blaga ter izbere način dostave/prevzema in način plačila.

S kljukico v polju ''IZJAVA'' se kupec strinja z ''naročilom z obveznostjo plačila'' in z vsebino ''Splošni pogoji poslovanja''.

Ko je kupec z izbranimi izdelki zadovoljen, pošlje naročilo s klikom na gumb ''NAROČI''. Ob uspešni oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme potrditveno obvestilo, da je bilo naročilo poslano, in izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Prav tako se ob uspešni oddaji naročila potrditveni tekst pojavi tudi na spletni strani. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega obvestila na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 05 33 51 554 ali spletnatrgovina@kristaldoo.si. Na iste kontakte nas lahko obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

 

2. Naročilo v izvedbi

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago odpošlje oziroma pripravi za prevzem.

 

 

Naročilo z obveznostjo plačila

Kupec se v trenutku, ko odda naročilo, strinja s plačilom. Odposlano naročilo velja kot naročilo z obveznostjo plačila.

 

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobavni rok 1 - 3 delovne dneve, oziroma do 7 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti, ki je bila navedena v obrazcu ob oddaji naročila.

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga po pošti (na naslov Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče) ali na kontaktni e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si, blago pa vrniti na naslov ponudnika v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. Podjetje Kristal d.o.o. Renče ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. V primeru dostave na naše stroške je kupec dolžan vrniti stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Priložiti je potrebno še kopijo računa in obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete TUKAJ.

Podjetje Kristal d.o.o. Renče bo vračilo vplačil izvedlo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.

 

 

Sklepanje pogodb na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika (Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče ali na e-naslov spletnatrgovina@kristaldoo.si). Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €.

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

 

Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

•             artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

•             artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

•             artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

•             je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil oziroma pripravil za prevzem v dogovorjenem roku.

 

Dostava po pošti

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (www.posta.si).

Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov, in sicer na naslov, ki ga je kupec vpisal ob oddaji naročila. Če kupca v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in informacijami kje in kdaj lahko kupec prevzame paket.

Stroški dostave so vključeni v vrednost naročila in znašajo 3,90 EUR (z vključenim DDV) na celotno vrednost naročila. Strošek dostave se izpiše tudi v spletni košarici, ob oddaji naročila. Pri nakupu nad 100 EUR je dostava brezplačna.

Pošta Slovenije za vsako plačilo po povzetju obračuna še provizijo za poslovanje z gotovino v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05€. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in jih je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije.

Ponudnik si za učinkovitejše izvajanje storitve pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

 

Pogoji veljajo samo za kupce iz Slovenije.

 

Osebni prevzem v eni od izbranih prodajalnah podjetja Kristal d.o.o.

Če je kupec pri oddaji naročila označil ''Prevzem v naši prodajalni'' in izbral prevzemno lokacijo, prodajalec v dogovorjenem roku pripravi naročeno blago za prevzem v izbrani prodajalni podjetja Kristal d.o.o. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, je kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefonske številke.

Urnike in naslove posameznih prodajaln Kristal za prevzem blaga najdete TUKAJ.

 

 

Prevzem blaga

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas o tem takoj obvestite na tel. številko 05 33 51 554 ali preko elektonske pošte spletnatrgovina@kristaldoo.si. Pošiljko (embalažo in vsebino) pa odnesete na pošto, ki vam je paket dostavila. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, bomo na Pošto Slovenije podali zahtevek za odškodnino. Vam pa bomo artikel zamenjali.  

 

 

Izjava o zasebnosti 

Upravljalec osebnih podatkov

Upravljalec osebnih podatkov je podjetje Kristal d.o.o. Renče, Lukežiči 45, 5292 Renče, telefon: 00386 (0)5 33 51 555, e-pošta: kristaldoo@siol.net

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) in Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

 

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, pošiljanje blaga – vse vezano na naročilo) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo osebne podatke obdeloval zlasti v primeru, če bo uporabnik naše spletne trgovine www.kristaldoo.si kupil določene izdelke. Te podatke obdelujemo izključno za namene izpolnjevanja naših pogodbenih obveznosti ter uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja, vključno z reševanjem reklamacijskih izdelkov.

Osebne podatke, ki nam jih posredujete za namen dostave izdelkov, obdelujemo izključno za namene dostave izdelkov na vaš naslov. Ti vaši osebnih podatki (ime in priimek, naslov dostave, telefonska številka) se lahko posredujejo ponudnikom prevoza blaga.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za  ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki se zbirajo  v spletni trgovini www.kristaldoo.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.kristaldoo.si.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Varstvo otrok

Otroci do 15 let nam lahko posredujejo osebne podatke preko naših spletnih strani ali drugače samo z dovoljenjem (privolitev ali odobritev) nosilca starševske odgovornosti za otroka (enega od staršev ali skrbnikov).

Upravljalec ne bomo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere bi bili seznanjeni, da so mlajše od 15 let. Teh podatkov upravljalec ne bo uporabil ali razkril tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske odgovornosti za otroka. Navedeno pa ne vpliva na pravila slovenskega pogodbenega prava v zvezi s pravili o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom.

Upravljavec si bo ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeval za preveritev, ali je nosilec starševske odgovornosti za otroka dal ali odobril privolitev.

 

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vzpostavljen ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem Kristal d.o.o. Renče lahko poveže preko telefonske številke 05 33 51 554  ali po elektronski pošti spletnatrgovina@kristaldoo.si in tako sporoči svojo pritožbo.

Ponudnik bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov.

Kristal d.o.o. Renče